zondag 25 oktober 2015

Afspraak in Batibo

Vroeg opgestaan geblazen, want om 09:00 was onze eerste afspraak in Batibo. Eerst moesten we nog iemand ophalen in Guzang. Helaas had ons vervoer een lekke band, dus het werd een uurtje later.

Eenmaal gearriveerd in Batibo zijn we direct naar het ziekenhuis gegaan om in het laboratorium te kijken met speciaal aandacht voor de cell counter. Het lab zag er netjes uit. Ze werkten met handschoenen aan, er waren ( handgeschreven ) protocollen en goed uitziende apparatuur.

Helaas stond de cell counter uit, want deze gaf verschillende foutmeldingen. Aangezien ik mijn werkzaamheden op het lab ongeveer 9 jaar geleden beëindigde, had ik niet gelijk de oplossing. Wel heb ik foto's gemaakt van meldingen en deze gemaild naar iemand, die er wel verstand van heeft. Hopelijk krijg ik nog op tijd antwoord en kan ik er wat aandoen.

Samen met meneer Fon weer richting Bamenda. Onderweg werd hij regelmatig aangehouden en werd er over allerlei zaken zijn advies gevraagd. Iedere keer '5' minuten, maar vaker dichter bij een half uur. Maar dat hoort erbij als je met Mr. Fon op stap gaat.

Eenmaal weer terug uit Batibo naar de kliniek van Dr. Okwen en Dr. Tebit voor consult. Ook hier later over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten